East.


Igår träffade jag mina kära vän, det var ju ett tag sedan vi sågs och som att vi inte hade mycket att berätta till varandra!
Sommaren 09 har ju verkligen varit crazy, med andra ord berg och dalbana. Hoppas verkligen på ljusare tider i detta mörker. Men men igår hamnade vi ialla fall på East, det var väldigt lungt med tanke på hur det brukar vara där, men folk väntar ju på löning så det säger väl allt och man märker verkligen av det på omgivningen, det är ju inte diskret liksom.
Väl på East såg jag rapparen Petter, det var ju verkligen back in the days man lyssnade på hans låtar och sedan såg jag Anders S. Nilsson, programledare för parlamentet. Alltid kul att se tv profiler och b-kändisar och jag är ju inte diskret heller när jag kollar in någon haha! :)







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygg outfit!



2009-08-22 @ 12:46:51
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0