Grattis Petra!


Nu är jag hemma efter lite barhäng på söder, med roligt sällskap och myckeeeet bira! ;D Men det gillar vi!
Vart utslängda efter att våran lilla B råkade ta sönder ett par glas och vakten tyckte att det blev för mycket. Ny i branschen får man nog säga, han tog det fett seriöst haha. Så vi vart utslängda från en uteservering, hur kul låter inte det! :) I alla fall så splittrades vi, vissa drog hem och vissa fortsatte sina roliga äventyr, trots allt var vi ändå 9 pers! Fick även reda på en annan rolig nyhet som jag måste dela med mig av. Jag har vunnit! Och det sker typ aldrig mig, förutom 10 kr på triss, men tja till det! Jag vann nämligen biljetter till Make Up Stores stora och exklusiva visning via stureplan.se :) kommer lägga upp mer om det imorrn! Tack Rebecca Simonsson! :D Känner att jag börjar skriva lite hackigt och justerar mina stavfel ganska konstant så jag tackar för mig, imorrn bär det av på nya äventyr! Go natt BFF´S!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0