over the knee boots.


Jag inspireras dagligen av det jag ser i butiker och på catwalks som jag googlar fram. Allt handlar verkligen om att vara kreativ och våga visa vem man är genom kläderna man bär. Det handlar om att kunna uttrycka sig och leka med färg och form för att skapa den kompletta looken. Jag har hittat dagens inspiration och som såklart är trend idag, gissa vad det kan vara? Over the knee boots dsv stövlar som går lite längre över knäna. Jag köpte själv ett par som jag spanat in, ni hittar dem på min blogg och kommer från Scorett, många frågar vart jag har köpt dem så nu har ni svaret! Tänkte även satsa på ett par läder liknande sådana, lite senare i vinter...Mina favoriter måste nog vara bild nummer 3 från vänster, detaljerna gör det extra snyggt. Vill man se längre ut än sina egna centimeter ska man verkligen satsa på ett par, och dessutom känner man sig sexig! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0