safari.

Ibland hamnar jag i konstiga faser då jag verkligen faller för något och som jag bara måste ha! Det här var verkligen en sån fas och då pratar jag om mönstret. Jag kan faktiskt vara lite känslig mot det eftersom allt bara kan se helt fel ut och man måste verkligen tänka till hur man ska kombinera mönstret rätt så att det inte blir helt galet. Att ha t.ex. leopardmönsrat från topp till tå är ett big no-no! Men att kombinera det med något enfärgat och enkelt är absolut helt rätt :) Själv har jag kombinerat denna dress med ett nitskärp, visst låter det klumpigt, men på är det riktigt snyggt och stilrent. Eftersom det börjar kallna ute tar jag på mig ett par boots till och låter klackarna stanna hemma...
ps.jag får inte till mellanrum mellan text & bild, hoppas det löser sig! Irri*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0