shoe freak.


Har köpt ett par riktiga hetingar som jag bara måste visa er! Spanade in höstkollektionen från Scorett och köpte dem till och med samma dag, så snygga var dem! I höst är det stövlar som gäller som går längre upp över knäna, sen hur mycket längre upp det får man avgöra själv, jag tycker det är snyggast när det är lagom :) Jag faller för det lilla extra såsom detaljer och mer detaljer än det här kan jag inte önska mig. Snörning som hålls ihop av brons nitar, lövely! Passar perfekt till vardag lixom utgång. Jag kombinerar gärna stövlarna med ett par slimmade stuprörsjeans och en riktig á la höst jacka, stor och puffig, med stor krage och stora knappar och glöm inte väskan som även den ska vara extra stor! :)








Scorett, 799:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

stop buying!

2009-08-18 @ 11:57:20
Postat av: Anonym

gorgeous ;)

2009-08-18 @ 12:08:37
Postat av: freja

faan vad heta de var !!

2009-08-19 @ 22:45:24
URL: http://frenena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0