2009.


Snart är det dags att ringa in det nya året. Nedräkningen har börjat. Outfiten är klar och middagsbiljetter bokade för en magisk kväll. Mitt år har varit en berg och dalbana, att jag knappt kan summera allt som har hänt, både på gott och ont. Men dem säger ju att det som inte dödar en gör en starkare och jag har verkligen blivit starkare! Jag har lärt mig att man inte ska ta någon för givet och jag har lärt mig att ens kompisar som stod en närmast kan en dag försvinna snabbare än man trott. Jag har även lärt mig att att man ska uppskatta stunder som man alltid kommer minnas. Något hinder jag verkligen tagit mig över är framför allt plugget, det har varit tufft och jobbigt men samtidigt en stor utmaning, den största jag mött i mitt liv hittills. Snart är det över och framtiden ligger i mina händer. Jag väntar med spänning på vad det nya året har att erbjuda och jag kan knappt vänta! Nya möten, nya människor, nya erfarenheter, nya upplevelser, nya minnen och nya tag framför allt! År 2010 kommer bli ett lovande år, jag skippar nyårslöftena för jag brukar aldrig kunna hålla dem! ;) Hur kommer ditt nyår se ut? Några nyårslöften kanske?




Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Tackar (:

Jo bra här md!

Btw; har du bloglovin?



:D

2009-12-28 @ 14:29:11
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Dessie

Sv: Haha eller hur ;)

2009-12-28 @ 14:36:39
URL: http://dess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0