I don't know what tomorrow's bringin', all I know is your doorbell's ringin', I'm out front let's not waste more precious time, when that cab door closes, I'm in it and when that plane takes off, you'll regret it


Ny dag och ett nytt kapitel. Vaknade av att jag hade världens konstigaste dröm, ska inte gå in på den, men den var helt störd! Ibland känns det som att drömmarna förvandlas till verklighet men tur att det faktiskt inte är så, för annars hade min värld sett helt weirdo ut. Skönt att faktiskt veta att drömmar enbart är drömmar.
Idag har jag faktiskt ingen aning om hur min dag kommer se ut, börjar bli rätt uttråkad på samma gamla vanor, låter lite klisché men om sanningen ska fram börjar saker och ting likna en repris. Shopping, fika, jobb, shopping, fika, jobb? När ska reprisen få ett stopp? Behöver hitta ett nytt mönster i mitt liv, och allt hänger på mig. Vill ha mer spänning i livet, mer äventyr, utmaningar och allt det där. Just nu är det verkligen no reaction-no action.
Nu ska jag käka min egna frukost á la Petra! Ska börja med att göra min frukost lite annorlunda, det kan ju vara ett första steg till förändring :) C.u!

Btw, är det någon som vet hur man tar bort senaste inläggen + kategori listan till höger, vill gärna ha större bilder men känner att den helt enkelt stör. Den som vet får en länk på bloggen! ;D Självklart är det först till kvarn som gäller...!



Kommentarer
Postat av: naaadia

älskar bilden!

2009-12-21 @ 13:43:09
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0