I'm dreaming of a white Christmas just like the ones I used to know, may your days be merry and bright and may all your Christmases be white


Julafton är en mysig stund med nära och kära, julklappar och god mat. Själv blev julfirandet väldigt lungt i år, vilket var rätt skönt. Blev bjuden på middag och sen var det dags att bege sig till Arlanda för att hämta pappa & brorsan som kommit från solsemestern. Idag är jag sjuk, sängen är min bästa vän och jag känner mig utmattad och trött, inte för att jag har ansträngt mig direkt för något egentligen, men kroppen säger väl ifrån av någon anledning. Tänkte passa på att visa er mina fina julklappar som jag fick. Tack! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0