Love is this marathon, I'm running for you baby, and you don't know me yet but faith is all I have, see and I'm gonna win this race


Min dag har varit låång, tröttsam och slitsam! Hade tentaskrivning idag och jag måste nog säga att det här var min sämsta insats eveer! Tentan lämnades in blankt och jag gick efter en timma, gaah! Har aldrig känt mig så värdelös på en skrivning som idag, men ärligt talat, jag läser en kurs som jag knappt kommer ha användning av plus att kursen måste läsas när den knappt ingår i vårat "program". Aja, jag firade ändå med en fika, mötte upp kompisarna och la ångesten åt sidan...shit happens, man kan inte alltid vara på top ;)





fashioncopius



Kommentarer
Postat av: YAIYA

daaamn vilka bilder!!

2009-12-18 @ 21:25:39
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0