There is nothing special about me, I am just a lil star, if it seems like I'm shining brightly, It's probably a reflection of something you already are


Tog en runda på Lindex för att se om dem fått in något snyggt, och visst hade dem det. Tycker verkligen dem har förbättras och lite då och då hittar man verkligen något snyggt som får följa med hem. Jag hittade två saker, ett tjusigt hårband som jag troligtvis ska ha på nyår, känns lite festligt och ett diadem som består av en rosett med nitar på, den kommer jag självklart bära till mina vardagoutfits. Känns lite gulligt att ha diadem på något sätt, men med nitar på blir det genast mycket tuffare och kaxigare. Spana även in broschen, kommer nog tebax till den vid ett senare tillfälle, riktigt snyggt att ha på en kavaj eller kofta och självklart ska den sättas på axlarna!























Kommentarer
Postat av: jea

Diademet var så himla fint. Precis rätt nyans.

2009-12-17 @ 08:56:51
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0