You say you like my bag and the color of my nails, you can see that I got it goin' on


Godmorgon! Idag är jag supertrött, satt uppe ganska sent igår, tror även att energin tog slut tack vare jakten på den perfekta nyårsdressen. Provade två riktigt snygga klänningar, är ni nyfikna på vilka så kommer jag lägga ut ena här på bloggen. Tyvärr så kunde ingen utav dem följa med mig hem, ena var trasig upptäckte jag tillslut (typiskt!) och den andra behövde jag lite mer betänketid över...jakten fortsätter! Ska svänga förbi Beyond Retro har jag tänkt, där hittar man alltid något snyggt och unikt, gärna något glittrigt. Idag blir det tråkigt plugg och avrundar sen kvällen med födelsedagsfirande, party party!




fashioncopious


Kommentarer
Postat av: Hanne.

sv: Enligt mig med, så himla mycket inspiration från två tjejer. Sanslöst!

2009-12-12 @ 12:01:57
URL: http://blackwhiteworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0