Girls Only.



Sitter fortfarande kvar i sängen med laptoppen framför mig, och den enda känslan som dominerar min kropp är huvudvärk så det skriker om det. Tittar på klockan som säger till mig att jag måste stiga upp, men min hjärna säger något annat, ligg kvar 5 minuter till, efter att fem minuter har gått så lägger man på ytterligare 5 minuter och resultatet blir att man stressar i sista sekund. Det som gör att den här dagen blir extra rolig och som gör att jag ser fram emot den är tjejmiddag som jag ska gå på ikväll, med alla extra tjejer som jag har jobbat med tidigare. Vi ska äta middag, dricka lite gott och spela sällskapsspel. Ibland kan det vara skönt med sånna aktiviteter mitt under veckan, för då kan man tänka på annat och bara slappna av och inte känna stress inför någonting, bara vara liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0