Nedräkningen har börjat!


Torsdag kvar, och på fredag står vi på Arlanda med höga förväntningar! Fast jag måste nog ändå säga att jag förväntar mig det värsta, det ska man göra när man reser ospec. Får hålla tummarna att vi hamnar på ett bra ställe nära havet och pool får det gärna finnas! :) Nu är jag verkligen laddad, har även tvättat idag, det måste nog vara framsteg för min del, jag som nästan aldrig tvättar själv, skäms! Kommer nog få mina småryck på vägen till flygplatsen, ni som känner mig vet vad jag menar haha!
Slänger upp lite bilder på dem bikinisar som följer med, enjoy!

















Kommentarer
Postat av: Maria

Massa snygga bikinisar ju! Hoppas du får en bra resa!

2009-07-25 @ 01:45:25
URL: http://malanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0