Hurra Carolina!


Det började med Big Brother, sedan Ego Girl, Förkväll och sedan Stjärnor på is och massa annat och helt plötsligt var jag besatt av att besöka hennes blogg! Nämligen Carolina Gynning. Jag kanske inte läser allt som står på varenda blogg jag besöker, men det är kul att kolla hur livet ser ut för olika människor, vilka intressen dem har, vad dem visar upp etc. För att återgå till miss Gynning läste jag att hon snart ska lansera sin egna parfym Go Girl, vilket för mig betyder en tjej som lever ett hektiskt liv med fart och fläkt och som har många bollar i luften och till den självständiga kvinnan som lever livet fullt ut, det är ialla fall min tolkning, sen hur Gynning beskriver den återstår att se. Håll utkik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0