Tell me how you feel about this who would I want if I would wanna live, I worked hard and sacrificed to get what I get



Idag var det min första dag på jobbet, fick hjälpa till med att packa upp varor, alltifrån snygga väskor till smycken och sjalar. Äntligen är jag tillbaka till sånt jag tycker om att hålla på med! :) Har länge jobbat inom detaljhandeln och det är här jag känner mig hemma. Kommer ihåg när jag jobbade som telefonsäljare för värmepumpar, jag hade verkligen ingen aning om vad jag gjorde där. En gång ringde jag hem till en kvinna och hon ställde mig frågan vad värmepumpar är för något, jag svarade att jag inte hade någon aning och fick en liten utskällning av henne om hur jag kunde jobba med något jag inte visste vad det var för något, det var lite komiskt, mitt svar till henne var att lägga på luren, haha! Taskigt värre, får skylla på att linjen bröts eller något ;) Men nu är jag back on track och SJÄLVKLART vet jag vad väskor och smycken är! Jag lever ju för sånt hihi...!



Natasha Poly


Kommentarer
Postat av: E

Va kul och spännande Petra! det låter som your thing:)

// E ;)

2009-11-24 @ 17:21:12
Postat av: Anonym

Thanx PR Kompiiiis! ;D

2009-11-24 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0