Don't let me get me,I'm my own worst enemy,Its bad when you annoy yourself


Goodmorning sunshines! Vaknade med världens dummaste huvudvärk, det måste nog vara tack vare alla konstiga drömmar jag hade inatt och det taskiga vädret som slog till hårt, ush...Känner att jag behöver återhämta mig om jag ska klara av denna mörka dag, det får bli en rejäl frukost om jag ska piggna till. Jag tror att det är dem nya omständigheterna med att flytta in till lägenheten är det som sätter min hjärna på spel, man behöver ju vänja sig med allt och det tar ju sin tid...Idag känner jag verkligen för att bara slappa och krypa ner i någon stor kofta och bara ha det mysigt...

                               




Chloe,Pedro Garcia Dorice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0