Give me a reason I gotta know, Do you feel it too? Cant you see me here on overload, And this time I blame you


Gomorgon på er! Hur står det till? Idag är jag ledig från skolan, känns riktigt skönt, ska passa på att fixa min nya lägenhet. Wihuu, känns riktigt kul. Var där igår för att ta emot en madrass av IKEA och tro mig jag var inte den rätta personen att hjälpa hemkörningskillen. Jag sa till och med att mina armar inte kommer göra någon nytta, för jag typ tappa madrassen gång på gång från mitt håll, det var riktigt tungt, men tillslut gick det...! Ska dit idag för att lämna av lite grejer. Har tänkt mig en simpel och stilren inredning med raka linjer och en gigantisk tavla. Ska försöka lägga upp bilder när allt börjar bli klart, för ni vill ju inte se tomma ytor ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0