I need some new stile-ttos, Can't walk down the street in those, You are who you wear it's true, A girl's just as hot as the shoes she choose


Hello! Idag är jag trött, men det är ju ingen nyhet, har ju varit det hela helgen. Känner för att bara slappa och knappt röra ett finger, men så blir ju aldrig fallet. Var ute med en kompis igår och hade det super trevligt, vi hamnade på ett mysigt fik, dock blev det ingen fest, vi båda var lite lata för det. Igår var det ju blogawards, och gissa om vi inte såg några limmosar, hade ju hoppats se en viss person ;D Hmm, det var lite om gårdagen!
Nu till skorna jag vill ha som jag skrev om, dem kommer från Scorett och visst påminner dem om Balmain?
Riktigt snygga, det här är bara det första paret jag vill ha, såklart finns det ett annat par oxå, men det tänker jag inte avslöja än ;D Lägger jag ut dem på bloggen lär dem ta slut innan jag ens hunnit avsluta inlägget! ;)






Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

fina!

2009-10-18 @ 14:56:46
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sassy

Ett par röda heels hade ju inte varit fel...

2009-10-18 @ 20:45:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0