If I can go, contigo, I'll pack my things soon as you say, Baby vamos we'll fly away, like there is no, no tomorrow


Hej på er där ute! Har hamnat i säng väldigt tidigt för att vara en fredag, men det finns en anledning såklart. Jag är fortfarande sjuk, trött och fryser. Vill bara ha värme och låta kroppen vila ut sig till max. Orkar inte spänna min kropp i detta kalla väder, mitt hjärta längtar ut till varmare breddgrader. Imorgon har jag och tjejerna anordnat en Halloween fest och det är ju så typiskt att man ska bli sjuk när man har sett fram emot något så kul! Får se hur det blir med det, ska försöka få i mig massor av vitaminer av något slag. Strax är det myspys framför Idol, vem är din favorit? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0