Me myself and I That's all I got in the end


Hejsan! Jag är verkligen super trött, inte nog med att min morgon var katastrofal så har denna dag inte bjudit på ngt bra alls. Det hela började med att jag skulle ta bussen. Bussen hade problem med både dörrar, plingaren, ratten, jadu allt möjligt om man säger så. Bussen stannar för att åtgärda problemen, det tar tid såklart och jag hatar att kliva in försent till en föreläsning, då känns det som att jag hellre kan skippa hela grejen, speciellt när den slutar 12 lixom. Jag går av bussen för att ta nästa och hoppas verkligen på att jag ska hinna med den, halvvägs dit börjar den trasiga bussen åka och jag försöker vinka för att jag ska få åka med igen, men nej nej han kör vidare och stannar slutligen igen. Jag fortsätter springa till busshållsplatsen i mån om att en annan buss ska komma och en annan resenär springer med mig och från ingenstans mitt i brådskan halkar hon och ramlar! Det blir snöstorm, jag och hon lyckas kuta och vi går skilda vägar när bussen väl har kommit...Dagen D (dåliga) fortsätter, plugg väntar!

Det kunde inte ha blivit värre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0