Break it off boy cuz ya got me feelin naughty, I wanna know boy If I could be ya shawty, set if off boy and make me hot all ova my body


Idag har jag varit i stan hela dagen och gått runt i folkmassan. Vi hann med shopping, lunch, fika och vernissage. Jag kunde lika gärna sovit över i någon av butikerna, varför åka hem lixom? Nu sitter jag här och drömmer mig bort, jag och en vän planerar en resa i sommar och vi funtar på Grekland, har varit där ett antal gånger och det landet sviker mig aldrig. Härligt väder, trevliga människor, god mat, superbra nattliv bla bla bla, listan är låång!
Nu ska jag jobba tills jag blir mätt! Här ska det sparas minsann!




Bianca Balti, en utav världens vackraste modeller :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du någon anna "favoritmodell"?

2010-04-08 @ 22:20:31
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0