Fighting temptations.


Idag var jag och lämnade min dator, den ska iväg på lagning och tills dess att den är klar får jag klara mig utan den. Det kommer ta ett par dagar men förhoppningsvis får jag den på måndag. Jobbigt läge! Hur klarade man sig förr när man inte hade dator eller Internet, vad gjorde man om dagarna. 95 % av mina dagar går åt till Internetanvändandet, man är ju som besatt, vet inte hur mina dagar skulle sett ut om datorn inte existerade i mitt liv, rätt tråkig kanske? :P I helgen ska jag dra ut och partaja på favvoklubben, förhoppningsvis, hemmafest på lördag och söndagen avrundas med jobb, om jag nu får passet, hoppas hoppas! Ska jobba så mycket jag bara kan för en resa ska planeras i sommar, ser verkligen fram emot det!




Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo...;)
Grekland-09




Kommentarer
Postat av: Em

sv: Det tycker jag låter superbra :D är du från grekland eller var du bara på besök?

2010-04-08 @ 13:37:42
URL: http://mellowmello.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahahhahahahha FYFAAAAAAAAAAN VILKET JÄKLA KÄK FRÅN OVAN!!!! MMMMMMMMUMS.

2010-04-08 @ 15:49:33
URL: http://mypieceofcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0