How can I know what you need if you never ask, how can I drive you crazy when I've got no gas, how could we be together when we're so far apart?


Sorry för dålig uppdatering, har haft massa annat runtomkring som tyvärr tagit mer tid. Helgen har varit rätt lugn, var på middag och minglade med en massa konstnärer. Det bjöds på god mat och massa sprit, det gillar vi ;)
Idag ska jag ta det rätt lungt, kanske drar iväg på bio senare eller hittar på något annat skoj, eller så sitter jag väl hemma och skriver på min C-uppsats, känner att jag skjuter upp den hela tiden. Face it, den måste göras!
Den 1 maj händer det något alldeles extra, den kvällen kommer bli craaaazy, ser fram emot det! Men vad det är får ni reda på sen! Kan ju inte avslöja allting i förtid ;) Nu ska jag kila iväg...!


Hälsoshots, den nya trenden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0