I'm such a such a lady, you don't have to be so afraid cuz I got room up on my team you can play, but hold up It's just the way the game is played, It's best if you just wait your turn


Det är tisdag och jag tänker redan på helg. Dagarna går så snabbt så man måste ju hinna planera in saker så man inte sitter rastlös, så på lördag är det fest på hemmaplan med brudarna. Min tjejkompis avrådde mig från att ta bilen och det betyder att kvällen kommer bjuda på massa skoj! Äntligen kikar vårsolen fram, för det är nu det börjar hända massa saker, me like! Nu ska jag fortsätta äta mina leftovers från påskägget och vet ni vad påskharen hade lagt i? En champagne flaska.
Grymt jobbat ;)



Kommentarer
Postat av: E

Oh love that outfit!!! Its like soo fab!!!!

2010-04-06 @ 21:41:58
Postat av: Anonym

Thaaaaaaanx E, You are Fab! :D

2010-04-06 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0