My heart don’t stop my heart be beating over, my loving never stop even though that it’s over


Idag var jag på möte, en liten intro kurs för att ha koll på vad som gäller som anställd och lite lönesnack. Jag ska nämna att vi blev undervisade av några från facket och det bjöds på fika och biobiljett och det bästa av allt är att man gick på betald tid. Lyxigt va? Sen var det dags att bege sig till universitetet för vårterminens sista kurs och kursen kunde inte ha börjat och avslutats på ett bättre sätt med ett modeprojekt! Hur lycklig blir inte jag då? Det här är det jag har väntat på i 3 år!!! Vi ska jobba med professionella AD:s ( Art Directors), Mikas modellagentur och en exklusiv butik vi ska göra en kampanj för. Härligt att få en smak på drömmen, längtar till sånna här typ av jobb blir min verklighet. Sen blev det after school med kompis, trots det härliga vädret bytte vi ut vinet mot glass och gick runt i butikerna och spanade in massa snygga kläder till sommaren.




Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; hehe okej, vilka färger har du köpt då? :)

2010-04-15 @ 20:53:58
URL: http://ldg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0