On every street there is a memory, a time and place where we can never be again, street lights glow red green and yellow too, do you let signs tell you what to do? Yeah, when you say stop be sure that I'll say go, to the stars in the land


Dagen har varit rätt lång, känner mig riktigt trött. Imorgon är en ny dag, och det betyder nya tag!
Kan inte beskriva hur förväntansfull jag är när saker och ting börjar närma sig sitt slut. Friheten väntar bakom hörnet, och då menar jag friheten att kunna ägna 110 % åt det man älskar att hålla på med och inte ha massa annat vid sidan om som tar ens tid. Min B-day börjar närma sig, känner mig lite nervös, ingen aning varför, kanske för att jag blir 1 år äldre och inte yngre? Mycket ska hinna planeras, det blir middag med tjejorna och utgång som kommer bli riktigt grym, med tanke på vad det är som ska planeras! Men det som ska planeras nu är läggdags.
Hopp i säng, go natt!




Kommentarer
Postat av: Abdirahmanadina

This is great please keep on the good and wonderful work.

2012-07-09 @ 09:27:04
URL: http://abdirahmanadina.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0