One of these days maybe your magic won´t affect me and your kiss won´t make me weak, but no one in this world knows me the way you know me so you´ll probably always have a spell on me


Idag var jag på spaning efter en klänning och skulle egentligen åka in till stan för att dom helt enkelt har större utbud, men blev lat i sista sekund och stannade på hemmaplan, kanske lika bra det för det var där jag hittade en klänning och den sista som hängde kvar var konstigt nog i min storlek, sen blev det ett par pumps som jag föll för, ett par blåa. Brukar egentligen aldrig köpa färgade skor, oftast blir det svart, säkraste kortet och passar ju med allt, men just den här klänningen var bara tvungen att ha en extra färgklick utöver alla färger som redan finns på klänningen. Det blev skitsnyggt! Butikssäljaren var riktigt trevlig och hon styrde mitt beslut åt ett håll, det brukar ju dom vara bra på, men rätt känns det. Sen blev det  systemet där jag köpte bag in box, och kassörskan sa att jag såg väl ung, öh hell yeah jämfört med alla gubbar som hänger på låset för att få sin första Whisky för dagen...;) sen vart det hemåt och nu sitter jag här och skriver massa non-sens :)


Making the video, jag och ♥


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack detsamma!

2010-04-28 @ 19:49:22
URL: http://bellaobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0