Put your hands on my waist pull the fader, run it back with original flavor get the breakdown first, up until the chorus to the verse, reverse


Imorgon bär det av till skolan för C-uppsats handledning och inlämning av hemtenta. Skönt att skolan börjar närma sig slutet, 3 år har verkligen gått snabbt. Kom ihåg första dagen då jag blev antagen och sa till mamma att jag aldrig skulle orka ta mig igenom dem åren, men nu är jag här, snart klar och friheten väntar bakom hörnet. Har sjukt mycket grejer jag vill göra efter plugget. Resa, jobba, träffa nya människor, satsa på mina intressen, det finns massor!!! Snart är det över, sommaren är på väg och det kan inte bli bättre :D snart får jag inviga mina sommaroutfits, wihuu! :D




Kommentarer
Postat av: Tiniusmarianne

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-10-18 @ 15:41:35
URL: http://tiniusmarianne.blogoom.com
Postat av: Anonym

Thanx! :D keep reading!

2011-10-18 @ 15:53:30
URL: http://walkfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0