We used to kick up at the park now she's all grown up, rockin them stilettos jumpin up out that Mercedes truck


Imorgon ska jag jobba men efter det ska jag shoppa! Har lite småsaker att fixa, bl.a att fixa tid för ögonfransar (Make up store) och förhoppningsvis naglar, sen måste jag hitta en snygg klänning. Lägger såklart upp en bild hur ögonfransarna blev, sist jag köpte var det mission impossible att fixa det själv så den här gången ska jag låta dem i butiken hjälpa mig, dem lär vara 100 gånger bättre på det eftersom dem är make up artister och jag amatör! :)




asos.com


Kommentarer
Postat av: / M;

fint :)



Det skulle ha varit jättesnällt av dig, om du skulle rösta på veckans coolning i min blogg. Ha det bra! :) <3

2010-04-22 @ 21:00:03
URL: http://mobina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0