You've gotta a lot of lot of nerve coming here when I'm still with him, and I can't have you it isn't fair, born april of '87, my birthday's coming and if I had one wish, yeah you'd be it


Hann shoppa lite efter jobbet, slutade vid 1 och kunde gå runt i lugn och ro och spana in vårplaggen.
Fick med mig några snygga plagg och två smycken som är riktigt trendiga. Skjortan kommer faktiskt från herravdelningen på H&M och sitter riktigt snyggt på, tog en större storlek än vad jag brukar ha. Den kommer jag att matcha till ett par pilotglasögon och utslitna jeansshorts. Det andra jag fick med mig var den omtalade collagejackan från Gina Tricot som jag tog i svart/grå.




Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo snyggt :D!



förlåt för sent svar <3

2010-04-23 @ 21:18:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0