Everyday I'm trying to get to know ya, but more and more you're changing up your act, everyday I look for ways to bring us closer, but more and more you appear to be drawing back


Senaste tiden har jag varit riktigt sugen på skräpmat och då menar jag varje dag. Så därför blir det hemgjorda hamburgare ikväll, ser fram emot det. Ska verkligen njuta av smaken haha, tragiskt det låter men är man hungrig så é man! Jag behöver verkligen få ordning på mina matrutiner, jag börjar varje morgon med fil och musli med bär och aprikos och sen börjar småätandet som är farligt! Kan verkligen inte få nog av socker. Ljust bröd, O´boy, kakor, lätt mat som innehåller socker och då syftar jag på skräpmat, glass och massa annat...ush, måste verkligen lägga ner, men vi går faktiskt mot kallare tider och då ändras mina matvanor. Under sommaren lever jag på glass och massa annat gott, som är lika onyttigt det med, men jag mår prima, det är väl det som räknas? :) Btw. Saknar min pälsjacka, så fort kalla hösten är här kommer jag mysa mig runt i den...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0