Hello everybody, welcome today to the wonderful world of U, now check it, you have two options you can eat it or throw it away, see it's a shame that when you're working hard doing well people hate you



Wihu, solen kikar fram, happy! Har snurrat runt med bästa Emma idag, blev fika såklart, morotskaka är 2 die 4.
Vi tänkte dela på en, men Emma kunde inte motstå tanken på att dela så det blev två istället, haha gam!
Jag bara längtar tills min lön kommer, jag har verkligen jobbat stenhårt och jag har beslutat för att spara alla pengar, och det är inget skämt, jag ska till USA och leva livet, förhoppningsvis i ett par månader, men jag är mer än nöjd om det blir ett par veckor bara. Gratis boende och massa snygga bilar jag kommer få köra, lääängtar! Ska verkligen ge mig själv lite cred för allt kämpande i plugget, det är jag värd, så snart jag blir helt klar så sitter jag på flyget till Kalifornien.





Kommentarer
Postat av: HEDVIG

så fin bild!

2010-08-04 @ 20:09:14
URL: http://hedvighedvig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0