I don´t care about your modern decoration in your home, so why should you care about mine, I´ve had enough of this comfort conversation, in my mind you´re all retards anyhow


Efter en supergod middag av lax och potatis känner jag mig proppmätt, snarare matkoma! Idag flög dagen förbi utan att jag gjorde något speciellt förutom att möta upp brorsan, vi käkade glass och sen åkte vi hemåt. Köpte lite inredningsprylar som passade in i min lya. Imorgon är det jobb på schemat, kort pass vilket känns skönt eftersom det är fredag, hatar sena dagar på "helger". Sen blir det skoj på kvällen, det var snack om Grönan konsert eller Café Opera, får se vad vi bestämmer oss för. Nu ska jag vila och sen är det läggdags, ciao!




Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

hehe ja :) Följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-26 @ 22:47:09
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0