It's so late and I don't even have the time to come back around once more, how I feel for you now mind astray, I try to figure out how things would be on my own once again, how I'd feel for it now


Okej, vad för skojigt finns det att blogga om när min vecka varit rätt tråkig? Har suttit o skrivit på uppsatsen som snart är klar, vilket jag försöker inbilla mig själv, jo det är den men det är en pytteliten bit kvar till mål. I övrigt har jag jobbat en massa på H&M och shoppat en snygg fransväska, för er stammisar så vet ni nog vilken jag menar, den har ju varit hur poppis som helst och kommer från trend. Imorgon börjar min kvällskurs, ska läsa Barn i samtid, fråga inte varför jag valde den kursen, jag som inte tål barn tänkte jag säga men jag behöver poängen för att få ut min jäkla examen! Dock är inte min inriktning barn utan reklam & Pr, kontrast eller kontrast? Tell me! På torsdag ska jag på Make Up Store´s höstvisning på Berns, vann biljetter IGEN, andra gången i rad nu, önskar jag hade lika mycket tur på lotto. Aja det händer inte så mycket just nu i min värld, förutom i mina tankar men dem behåller jag för mig själv. Hjärnan arbetar på högvarv just nu och vissa beslut måste tas, roliga som tråkiga.


fashioncopious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0