Mirror mirror on the wall who's got the most inflated ego of them all, thinks he can make a booty call thinks he so lovable, thinks he is the perfect man that I should'nt have ever let go, and thats why I let him go


Okej, dagen började med huvudvärk och avslutas nog med huvudvärk. Har känt mig seg hela dagen och det enda jag velat göra är att sova och äta. Bloggandet har varit segt, men jag har så mycket annat just nu vid sidan om. Imorgon ska jag till plugget för handledning inför uppsatsen, vi har inte mycket kvar av den skiten, känner mig riktigt trött på att dras med den nu, så jag vill bara få klart den och känna mig FRI! På fredag får jag mina läsglasögon, jag som vägrade ha på mig ett par som jag fick när jag var yngre, känslig ålder det var då, men nu är man starkare än någonsin och dom ska definitivt bäras! Idag vann jag även en tävling som Make Up Store håller i på Berns, andra gången i rad jag vinner så det känns riktigt kul, så den 2 september syns vi i vimlet. Jäklar vad många utgångar det har blivit på senaste tiden känns det som, när ska man varva ner? ALDRIG! jag har nyss börjar muhaha ;D skämt åsido...lr?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0