Pardon me excuse me forgive me, I can't help it but I see the energy 'tween you and me, and I'm selfish don't want no other girls calling you never ever, cause I want us to stay together forever



Den här helgen har varit klockren, fest, fest och ännu mer fest. Satt på Utecompagniet igår och sen drog vi vidare till favoritstället. Vädret var perfekt, sällskapet oxå men inte jag. Jag var trött efter fredagen och taggad var jag inte heller så det blev en tidig hemgång, men trevlig var den ändå. Kände att kroppen inte pallade trycket och det enda jag tänkte på var en härlig sömn. Idag mötte jag upp en kompis i centrum, hängde lite med hennes familj och rätt spontant hamnade vi i stan och på bio. Såg filmen Inception som nog var den mest konstigaste och förvirrande filmen EVER! fattade typ noll, hade jag förstått handlingen och budskapet i filmen hade den säkert varit klockren som alla andra sagt, men tyvärr den vart sågad av mig. Sci-fiction är inte riktigt min grej, och det var överdrivet mycket sånt, men kul att se alla effekter och hur mycket pengar dem satsat på filmen i allmänhet. Nu ska jag chillaxa för imorgon ska jag vara pigg och glá till skolan, uppsats väntar!


Tom Hardy, Inception


Kommentarer
Postat av: Anonym

he is so damn H O T

2010-08-18 @ 13:20:15
URL: http://marwalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0