Rain or shine I will stand by your side and I will always love you the same, rain or shine you will always be mine, and I hope you're feeling the same way


Igår mötte jag upp en kompis efter jobbet och det var tänkt att vi skulle ta det lugnt någonstans och då menar jag sitta och käka eller snacka över en fika, men istället blev det en after work på Utecompagniet över ett glas vin och sen blev det en massa annat, champagne efter champagne. Mötte upp massa trevliga människor som vi hade sjukt kul med och sen var det tänkt att vi skulle avsluta kvällen där då det blev lite för mycket dricka men istället hamnade vi på East helt oplanerat tänkte jag säga, men det var det typ. För knappast hade vi tänkt festa den kvällen, jag hade ju jobbat i ett antal timmar så jag var extra trött och jag blev inte piggare heller, men kul var det som alla andra gånger. Idag vaknade jag med världens huvudvärk och hade skit ont i min hjärnhalva, haha det låter sjukt men det är sant. Det blev centrum häng med mamma, fixade ett par läsglasögon som jag måste börja använda, vill ju inte skada min syn ytterligare i framtiden. Vi stannade i typ 3 timmar, träffade folk som vi kände, världen är liten, så nu är jag äntligen hemma. Ska nog sitta hemma ikväll om ingen kompis kommer över :)


Min kväll var lika suddig som bilderna...haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0