Step into my world where there's countless things to see endless possibilities, let me take you to a place where desires flow deep see an odyssey of dreams, and the best of fantasies all this for your eyes only


Känner mig mätt som en plätt och matkoma har jag också. Jobbigt att proppa i sig massa på en gång när man inte ätit speciellt mycket under dagen och efterrätt blev det också, blev nog lite för mycket känner jag nu, magen ska spricka, känns det som. Imorgon ska jag hälsa på en vän och luncha, längensen vi sågs och sen ska jag prova ett par skor jag pratat om som jag lagt undan från Scorett, dem är ursnygga, får se om jag slår till eller inte. Det har kommit ut massor med sjyssta höstskor, hur kan man motstå dessa? Såg detta par från Vagabond, vad tycks?


 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

älskar dom!

2010-08-25 @ 07:43:56
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0