We are living in a world of "who has what?" and "who is who?" But I'm telling you my friend the answer's right in front of you, we are searching for a peace, piece of mind is what we need, we are searching for the love that comes with the unity


Har länge funderat på att skaffa en tatuering men velar fram och tillbaka, dels behöver jag vara 100 % säker på vad jag ska skriva, jag vet att jag vill ha text och ingen bild och för det andra måste jag hitta ett passande ställe, möjligtvis handleden, tycker det är hur snyggt som helst. På min födelsedag fick jag som present att gå och fixa en, men hittills har jag inte tagit steget. Jag vill ha en text, ganska simpel med ett tungt budskap, det ska stå för allt jag har varit med om, gott som ont...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0