Yes it's a beautiful day, It's gone be a beautiful night, break out the champagne, everybody get a glass let's start it off sexy, what do you say?


Hade det super trevligt på fiket där vi bland annat såg Josef Fares och Torkel Petersson och även Olivier de paris som gick förbi. Drack som vanligt en latte, men ush när dem gör den för stark, går ju knappt att dricka och sen åt jag godaste cup cake i mini format, glasyren var grymt god och fyllningen likaså, heaven! Det är sjukt vad mycket man har att berätta till varandra när man inte setts på veckor, känns som man levt ett annat liv nästan, men skönt att DU är tebax, för nu är det RÖJ! Än är sommaren inte över, så jag har höga förhoppningar på att avsluta sommaren riktigt bra. Nu ska jag ta och lägga mig för imorgon är det jobb som gäller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0