Anywhere in the air is the magic of holiday now, let it snow all around, later we can make a snowman


Trots att mina krafter låg på 0 igår ville jag ändå skapa lite julstämning eller iaf förbereda, så jag bakade lussebullar. Gillar ju inte safran så jag låter bli att äta, men resten i familjen får ju äta upp allt. Det fixar dem! Duschade nyss håret, la på lite brun utan sol för att känna mig fräsch trots att lukten är hur illa som helst, men jag får hoppas att det går bort sen köpte jag en ny plattång. Min plattång har jag haft i ett par år så den behövdes bytas ut och jag fick den till ett riktigt bra pris för att vara en utav den bästa plattången som används idag. Ska ta och vila för ikväll ska jag ut på okända äventyr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0