Hey boy, I really wanna see if you can go downtown with a girl like me

 

Lämnar kalla Sverige för att mötas av 24°-26° sol i San Diego, hur underbart är inte det? Som jag har längtat efter värmen! Måste gå igenom min packning igen, känns som jag underskattade vädret lite därborta. Åh, jag är hur glad som helst och inte tala om hur taggad jag är! Vill åka NU NU NU! Ska strax iväg och fixa mitt hår, rakpermanent, det blir tredje gången gillt, men jag är alltid lika nöjd, så why not? Tänkte prova på Brasilian Blowout, men eftersom jag inte känner någon som har gjort det eller rekommenderat det än så vågar jag inte riskera något, speciellt när det kommer till mitt hår. Åh, jag börjar få resfeber och koncentrationssvårigheter haha, hoppas jag ser mina gamla kollegor på Arlanda :)


En dröm som slår in, finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0