I can't remember when you looked at me and cried, said something broke inside of you, were my best friend whatever come our way you know I'm your girl, 'til the end


Igår kväll tänkte jag vara extra duktig och lägga mig tidigt, så jag hoppade i säng vid tiotiden någongång. Men tror ni det funkade? Nej, jag får ett samtal från en kompis, vi snackar och garvar åt våra roliga minnen från Egypten, sen loggar jag in på msn och konversationen fortsätter där, så jag somnade runt 1 istället! Sov halvt dåligt, har sjukt mycket tankar som gör att jag inte kan varva ner och resfeber börjar jag oxå få. 5 dagar kvar nu! Nu är resväskan äntligen packad, hoppas jag inte har övervikt, finns inget i den väskan som jag kan lämna kvar i Sverige, allt måste med, så är det bara! Lyckades handla in de sista smågrejerna igår och jag blir ju galen när jag är ute efter en viss grej och det inte finns. Hur poppis var inte prickiga eller hjärtmönstrade strumpbyxor för ett par månader sen? Jag vet att jag hade ett par prickiga och det fanns hur mycket som helst av de. Igår snurrade jag runt hela centrum och det var ingen som hade strumpbyxorna jag letade efter, förutom BikBok som hade ett sista par och det var one size, så jag får verkligen hoppas att de passar, annars blir jag besviken...aja I-landsproblem, sorry!


Irina Shayk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0