If u dream big, U will be big


Jag vet att jag har tjatat tillräckligt om min resa, och ni tänker säkert ÅK BARA! Men jag måste faktiskt säga att jag är stolt över mig själv att jag har tagit det här steget, något jag alltid drömt om men aldrig har haft tillfälle att få göra. Så nu är det hög tid för mig att utvidga mina vyer och våga stå på egna ben. Skapa mig en egen form av trygghet, en starkare personlighet och en annan livsstil som jag länge velat prova på. Jag älskar tryggheten, den får mig att känna mig lugn men framför allt älskad. Att åka bort en sådan lång tid kommer att lära mig mycket om mig själv, det kommer bli den tuffaste utmaningen jag har varit med om hittills och jag gillar det. Har gjort allting som jag har drömt om fram tills idag, 23 år. Jag vet att det här inlägget låter filosofiskt men jag vill inspirera andra att våga tro på sina drömmar, vilja och mål. Så länge du tror på dig själv kommer du att lyckas och våga lyckas. Jag har tagit körkort, fått de jobb jag velat ha och som jag drömt om att få, klarat mig genom universitetet, fått egen lägenhet och nu få göra min livs resa och jag hoppas på många fler! Allt handlar om rätt tajming vid rätt tillfälle och tålamod är nyckelordet ;)

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0