We are a generation twisted by our myth, confused and ludicrous holding on to love, consumed by all the pleasures in our midst, a life without the lips we've kissed


Wihu, kursen äntligen avslutad. Lämnade in mitt sista PM med stolthet. Jag är faktiskt stolt att jag gett mig in på ett ämne som inte alls är jag och jag gjorde det galant. Cred till mig! Så länge man har viljan är inget omöjligt.
Mötte upp min BFF i centrum, som jag saknat dej! Vi har alltid lika kul tillsammans och våran humor är ju lika psyko som oss, vem sa att vi var normala? BFF fixade naglarna hos några thailändare, de var hur söta som helst och generösa. Inte vanligt i Sverige att man bjuder på kaffe/te och kakor när man fixar naglarna eller annan behandling. Naglarna blev superhot! Sen åt vi giros, Grekland flashback. Jag kunde äta giros varje dag, hur gott som helst. Tydligen var vi de första kunderna som visste vad det var, daah?! Drog sedan vidare till stan, hann köpa mitt favvoläppstift från mac och sen hann jag sälja kurslitteratur. Aktiv dag minst sagt, nu är jag utmattad och fett sugen på choklad!!!



BFF doin´ the pose

 


BFF ignorerar mig, jag har "svalt en radio" haha!


BFF blir catwoman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0