Rollin' up to the club on the weekend, stylin' out to the beat that you're freakin, fantasize I'm the track that you're tweakin, blow my heart up put your hands on my waist pull the fader, run it back with original flavor


Jag behöver hitta mig ett par nya ankleboots, jag vet att jag har överdrivet med skor men jag får aldrig nog. Ett par till, och ett till skadar inte tänker jag, och vips har man en hel skohög liggandes. Ska se om jag hittar ett par svarta basic som man kan ha både till vardag och till fest. Jag känner på mig att det kommer bli fest ganska snart, och man vill ju inte gå runt med klackar i det här snökaoset. Självklart vill man ju inte förstöra dem, men frysa går bra ;P




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0