Tattoo your name across my heart so it will remain, not even death can make us part, what kind of dream is this?


Åh, idag drömde jag om att jag skaffade tatuering. Har verkligen funderat på det ett bra tag nu, men jag vågar inte riktigt ta steget till att göra något som kommer vara för evigt. Bara den tanken skrämmer mig. Men snyggt är det och någon dag kommer jag säkert ha gjort en om inte två! Det sägs ju att man blir lite småbesatt. Vill gärna ha en vid handleden och eftersom jag tror väldigt mycket på ödet så ska nog min tatuering symbolisera det i form av text eller något annat såklart. Tycker det är snyggt och ha sitt namn också, men det känns rätt uttjatat, jag kommer väl aldrig glömma vad jag heter?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0