You try to read me, you try to figure out, you try to breathe me, but you can't blow me out, you try to feel me but I'm so out of touch, I won't be falling you won't have to pick me up


Att skapa olika looks och låta kreativiteten flöda är bland det roligaste som finns. Ibland kommer det dagar då jag totalt river ner hela min garderob och där ligger klädhögen och väntar på att jag ska gå wild and crazy! Ibland funkar det och ibland funkar det inte, allt beror på mitt humör. Jag tar fram bäst outfits när jag inte behöver planera dem i förtid. Ska jag på fest, brukar jag oftast stå en hel dag och titta på min garderob och när det väl är dags för utgång känner jag mig inte riktigt 100...Två personer jag hämtar inspiration ifrån är dessa, Columbine och Sara.
Deras outfits passar superbra till det här vädret och självklart är det GRYMT snyggt! Vill man vara fin får man lida pin, trots kylan ;) Right?



Stockholmstreetstyle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0