Cookie.


Idag blev koncentrationsförmågan svår i plugget när en kompis hämtade med sig världens sötaste valp!
Jag kunde verkligen inte slita blicken från den och jag kunde heller inte låta bli att ha den i mitt knä. Har länge funderat på att skaffa en liten kamrat, men tiden behöver ju kännas rätt. Det går ju verkligen inte att ha en hund när man pluggar på heltid, för att lämna en hund hemma själv i mer än 2 timmar skulle jag aldrig tänkas göra, till och med jag blir rastlös och tokig om jag sitter själv i två timmar utan att sysselsätta mig eller ha någon att prata med. Får hoppas att rätt tillfälle dyker upp snart, för en sån valp ska bli min! Någon som vet vad rasen heter?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0