I made you look.


Idag stod jag på Arlanda vid 8 för att välkomna mamma som kommit hem från USA. Även om jag känner mig super sjuk glömde jag totalt bort det då jag såg henne och helt plötsligt fick jag världens energi. Men nu är jag återigen tillbaka till trötthetskänslan. En annan sak som gjorde mig otroligt glad var när mamma bad mig öppna hennes resväska för att börja sortera hennes saker. Ska jag göra det tänkte jag? Men visst låg det en tanke bakom det hela minsann. När jag väl öppnade resväskan såg jag en påse med Michael Kors och i den låg det självklart en VÄSKA! Även om jag var ute efter en Alexander Wang blev jag mer än nöjd när jag såg denna!
Nästa gång satsar jag på Wang! Fick även snygga underkläder från Victoria Secret, som är ett måste att inhandla då man är i USA, fick även några snygga toppar och min parfym som jag önskat mig, Daisy från Marc Jacobs!
Det här överträffar julklappsöppningen! Lägger ut bilder på väskan senare, nu ska jag mysa! ;)



                                  

          

        

           





Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad kul med lite presenter!

2010-01-05 @ 15:54:23
URL: http://champselysees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0